آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

گزینه های دیگر

همانطور که در بالا ذکر شد، یک "کلاس" معمولا چیزی بیشتر از یک وب سایت یا پورتال است آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که کودک با آن برای یادگیری کدنویسی حرکت می کند. گفته می‌شود، بسیاری از خانواده‌ها به چنین راه‌حل‌هایی روی می‌آورند تا فرزندان خود را با کدنویسی آشنا کنند.

 

مزایا و معایب، و مزایا و معایبی برای هر سناریو یادگیری وجود دارد، بنابراین بهترین کلاس برنامه نویسی آنلاین برای فرزندان شما، کلاسی است که نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده کند.

 

این می‌تواند دوره‌ای با نظارت معلم باشد، یا دوره‌ای باشد که دارای یک مؤلفه یادگیری اجتماعی است که در آن دانش‌آموزان می‌توانند با دانش‌آموزان دیگر کار کنند، و حتی دوره‌ای که دانش‌آموزان شما می‌توانند بلافاصله با اشاره و کلیک کردن بر روی مسیر خود برای کدنویسی به آن بپردازند. موفقیت جایی که بومیان دیجیتال جوان کدنویسی و برنامه نویسی کامپیوترها را یاد می گیرند

آیا برنامه نویسی فقط برای نردهاست؟ البته که نه! تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان به کدنویسی علاقه مند می شوند، آینده آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان شغلی خوب است و پلتفرم های آنلاین مدرن یادگیری را سرگرم کننده می کنند.

 

مزایا - چگونه بچه ها از کلاس برنامه نویسی برلیتز سود می برند

مدرسه دیجیتال Berlitz تمام دنیای برنامه نویسی را ارائه می دهد - چند وجهی و هیجان انگیز. ما چیزی بیش از یک دوره کد نویسی اولیه ارائه می دهیم. کودکان و نوجوانان 7 تا 18 ساله آموزش هایی می بینند که در زندگی بعدی آنها مفید خواهد بود.

 

در کلاس‌های ما، این قهرمانان دیجیتال جوان پروژه‌های خود را انجام می‌دهند و دست خود را در حل مشکلات دنیای واقعی امتحان می‌کنند - به اصطلاح یادگیری از طریق انجام دادن. برنامه نویسی به دانش آموزان تفکر راه حل محور و منطقی، مدیریت زمان، کار گروهی و بسیاری از مهارت های نرم دیگر را آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان می آموزد که در زمینه های مختلف زندگی سودمند خواهد بود. 19 بهترین کلاس آنلاین برنامه نویسی برای کودکان 2021

تأثیر فناوری و اهمیت روزافزون آن در شکل دادن به محیط اطراف ما به این معنی است که کدنویسی یک مهارت ارزشمند برای یادگیری هر کودک است. برنامه نویسی نه تنها کودکان یا نوجوانان را برای آینده شغلی در علوم کامپیوتر آماده می کند، بلکه مهارت های حل مسئله و توانایی های تفکر منطقی آنها را نیز بهبود می بخشد. ایرانیان سایبر کدنویسی روشی خلاقانه برای بچه ها برای بیان ایده ها و افکارشان است.

 

اگرچه، این چیزی نیست که به راحتی توسط والدین یا معلمان بدون تجربه قبلی آموزش داده شود - وب سایت ها و کلاس های کدنویسی زیادی وجود دارد که می توانند به صورت رایگان یا با هزینه کم به بچه ها آموزش دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا برخی از بهترین وب سایت ها و دوره های برنامه نویسی برای کودکان آورده شده است.

 

کلاس های کدنویسی برای بچه ها

19 کلاس آنلاین برنامه نویسی برای کودکان

آی دی تک

iD Tech آموزش های برنامه نویسی حضوری و آنلاین را با برنامه ها در سراسر ایالات متحده ارائه می دهد. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان آنها بیش از 20 سال است که به هزاران کودک کمک می کنند تا کدنویسی را یاد بگیرند.

 

با درس‌های کدنویسی iD Tech، دانش‌آموزان مهارت‌های ضروری مانند نحوه حل مسئله و تفکر انتقادی، به‌علاوه مهارت‌های فنی مانند ایجاد بازی‌های خود، ساختن وب‌سایت‌ها و نحوه ایجاد حالت‌ها را می‌آموزند. این کلاس ها برای دانش آموزان جوان تر از 7 سال و بچه های بزرگتر تا 19 سال مناسب است.

 

چه به دنبال مکانی هستید که دانش‌آموزان بتوانند پایتون و چندین زبان برنامه‌نویسی دیگر، HTML و CSS، ساخت بازی‌ها و موارد دیگر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان را بیاموزند، iD Tech مکان 

بهترین زبان برنامه نویسی مناسبی برای آنهاست.

 





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: